مراکز خرید معروف تایلند
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید معروف تایلند

 

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید درتور تایلند زمستان 94  در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب برای گردشگران تور تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این مرکز خرید کنید.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان در تور تایلند بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.

 

 

 

 

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .در تور تایلند 95 از این مرکز خرید کنید.جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور لحظه آخری تایلند و یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند,مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: